W polu „Zawód” nie ma dla mnie odpowiedniej kategorii. Jak mogę się zarejestrować?
Webinary tworzymy z myślą o konkretnych grupach zawodowych. Zazwyczaj są to farmaceuci, studenci farmacji i technicy farmaceutyczni. Jeśli nie jesteś pewny, do kogo kierowany jest konkretny webinar, włącz formularz rejestracyjny i rozwiń pole „Zawód”.
Jestem studentem farmacji/technikiem farmaceutycznym i nie posiadam numeru PWZ farmaceuty. Co mam wpisać w wymaganym polu formularza?
Jeśli nie posiadasz numeru prawa wykonywania zawodu farmaceuty, ale przynależysz do grupy zawodowej, do której kierowany jest webinar, wpisz w wymagane pole z numerem PWZ „Nie dotyczy”.
Nie otrzymałem linka z dostępem do webinaru. Co mam zrobić?
Podczas rejestracji zawsze zwracaj szczególną uwagę na to, czy wpisujesz swoje dane poprawnie. Jeśli nie otrzymałeś maila z danymi dostępowymi, włącz ponownie formularz rejestracji. Pod polami z danymi widnieje niebieski przycisk „REJESTRUJ”. Poniżej znajduje się informacja: „Jeśli już zarejestrowałaś/łeś się na to spotkanie, a nie otrzymałaś/łeś maila z potwierdzeniem, kliknij tutaj!”. Postępuj zgodnie z instrukcją – mail z potwierdzeniem i danymi dostępowymi zostanie przesłany ponownie.
Zarejestrowałem się na webinar, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, a miejsca dla słuchaczy są ograniczone. Co mogę zrobić, by zwiększyć szansę na uczestnictwo w szkoleniu?
Jeśli spodziewasz się dużej frekwencji na webinarze, zaloguj się do pokoju wydarzenia odpowiednio wcześniej. Pamiętaj – o możliwości uczestnictwa w szkoleniu nie decyduje potwierdzenie rejestracji, ale moment zalogowania do wydarzenia. Gdy szkolenie się rozpocznie, system automatycznie przeniesie zalogowanych uczestników z poczekalni do pokoju webinaru.
Jakimi danymi powinienem zalogować się na szkolenie?
Nie myl formularza rejestracji z logowaniem na platformie webinaru – w pierwszym przypadku należy podać wskazane w formularzu dane. W drugim – prosimy o podawanie pierwszego imienia i nazwiska. Jeśli posiadasz nazwisko dwuczłonowe, zapisz je poprzez myślnik, bez dodatkowych spacji (np. „Anna Nowak-Kowalska).
Czy dołączyć do webinaru mogę tylko za pomocą przeglądarki?
Do webinaru możesz dołączyć zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikację mobilną ClickMeeting.
Dlaczego czat podczas webinaru jest moderowany?
Czat podczas webinarów jest moderowany, by zagwarantować jak najlepszy odbiór treści merytorycznych uczestnikom. Akceptowane są jedynie pytania mające związek w treścią szkolenia.
Dlaczego moja wiadomość nie została zaakceptowana przez moderatora?
Moderator nie akceptuje wiadomości innych, niż pytania związane z treścią wykładu. Być może Twoja wiadomość nie była pytaniem, nie odnosiła się do merytoryki szkolenia, była sformułowana w niejasny sposób, lub ktoś wcześniej zadał już bardzo podobne pytanie.
Prelegent nie udzielił odpowiedzi na moje pytanie, pomimo, że było zaakceptowane przez moderatora. Dlaczego?
Być może ktoś wcześniej zadał już bardzo podobne pytanie do Twojego, dlatego zostało ono pominięte przez Prelegenta. Należy pamiętać też, że Prelegent nie zawsze zdoła odpowiedzieć na wszystkie pytania pojawiające się na czacie – ze względu na ograniczony czas przewidziany na webinar.
Czy prezentacja z webinaru będzie dostępna po jego zakończeniu?
Z udostępnianiem prezentacji po zakończeniu wykładu wiąże się wiele kwestii, np. prawa własności intelektualnej Prelegenta. Nie zawsze prezentacje są udostępniane po webinarze, jeśli jednak taka sytuacja będzie miała miejsce, poinformujemy o tym uczestników szkolenia.
Co to jest ankieta końcowa?
Ankieta końcowa to ankieta, którą wyświetlamy automatycznie na koniec webinaru na pulpicie wydarzenia – nie musisz nic robić, włączać jej ani pobierać. Na jej podstawie generujemy później certyfikaty z danego szkolenia.
Nie wyświetla mi się ankieta końcowa. Co mam zrobić?
Jeśli na koniec wydarzenia nie wyświetli się ankieta końcowa, prosimy o zgłoszenie tego problemu mailowo. W tytule maila wpisz „Brak aktywnej ankiety końcowej po szkoleniu”, w treści maila podaj swoje imię, nazwisko, PWZ farmaceuty, przynależność do OIA oraz pełny temat i datę szkolenia, w którym uczestniczyłeś. Jeśli taką wiadomość prześlesz później niż tydzień po webinarze, czas oczekiwania na certyfikat może się wydłużyć.
Łącze internetowe przerwało się w trakcie wypełniania ankiety / Komputer / Telefon rozładował się w trakcie wypełniania ankiety. Co mam zrobić?
W takiej sytuacji zgłoś nam problem mailowo, podając swoje imię i nazwisko oraz temat i datę szkolenia, w którym uczestniczyłeś. Jeśli będzie taka potrzeba, poprosimy Cię o dodatkowe dane w celu weryfikacji certyfikatu.
Szkolenie przed chwilą się zakończyło, otrzymałem mail z podziękowaniem za udział, ale nie dotarł do mnie certyfikat.
Tak jak informujemy podczas każdego szkolenia, certyfikaty przesyłamy mailowo w ciągu tygodnia od webinaru, po uprzedniej weryfikacji danych.
Gdzie mogę pobrać certyfikat za szkolenie?
Nie musisz go pobierać, certyfikat otrzymujesz w ciągu tygodnia od wydarzenia w formacie PDF na skrzynkę mailową, której adres podawałeś podczas rejestracji.
Na certyfikacie widnieje tylko jedno imię, chociaż podczas rejestracji podawałem dwa. Dlaczego?
Jest to związane z systemem generującym certyfikaty. Na dokumencie będzie podane tylko pierwsze imię, nawet jeśli uczestnik podał dwa. Taki certyfikat jest prawidłowy i nie trzeba go zmieniać.
Na certyfikacie jest błąd w imieniu i nazwisku. Co mam zrobić?
Jeśli w imieniu i nazwisku jest błąd, np. literówka, zazwyczaj wynika to z błędnego wpisania danych podczas rejestracji. W trakcie weryfikacji certyfikatów staramy się wyłapać nawet te drobne pomyłki, jednak nie zawsze się to udaje. Jeśli widzisz, że na Twoim certyfikacie jest błąd – zgłoś nam ten problem mailowo.
Nie otrzymałem certyfikatu ze szkolenia, które prowadziła OIA. Co dalej?
Jeśli webinar organizowała konkretna okręgowa izba aptekarska, również ona odpowiada za wystawienie certyfikatów. W takich sytuacjach prosimy o kontakt bezpośrednio z dana izbą.