20 października (poniedziałek) o godz. 19.00 zapraszamy na kurs zakończony testem weryfikującym wiedzę pt. Emocje w aptece: jak radzić sobie z oczekiwaniami pacjentów i zachować asertywność.
Partnerem szkolenia jest firma BAYER.
Codzienna praca w aptece to nie tylko recepty, ale też emocje – zarówno pacjentów, jak i farmaceutów. Podczas webinaru będzie mowa o tym, jak radzić sobie z oczekiwaniami pacjentów, zachować spokój i asertywność w trudnych rozmowach, a jednocześnie budować relację opartą na zaufaniu i szacunku.
Prelegentka:
dr n. społ. Antonina Doroszewska - socjolożka, ekspertka komunikacji medycznej. Pracuje w Studium Komunikacji Medycznej WUM. Autorka programów kształcenia z zakresu komunikacji dla studentów kierunków medycznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć i szkoleń z komunikacji dla pracowników ochrony zdrowia. Członkini towarzystw naukowych. Autorka lub współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych, a także prezentacji na konferencjach w kraju i za granicą.
Za udział w wydarzeniu można otrzymać:
farmaceuta - 2 punkty edukacyjne (test),
technik farmaceutyczny - 4 punkty edukacyjne (test).
Ważne informacje
Warunkiem otrzymania certyfikatu jest wypełnienie testu (zalicza 60% poprawnych odpowiedzi).
Test będzie dostępny na platformie przez 7 dni.
Certyfikat będzie do pobrania na platformie na koncie użytkownika.
Biorąc udział w tym webinarze, dowiesz się:
jak reagować na oczekiwania pacjentów
czym jest asertywność w praktyce farmaceuty i jak ją stosować w codziennych rozmowach
jak zachować profesjonalizm i równocześnie zadbać o własne granice
jakie metody komunikacji pomagają budować zaufanie i rozwiązywać trudności w kontaktach z pacjentem