24 lutego 2025 r. (poniedziałek) o godz. 19.00 zapraszamy na webinar w postaci internetowego posiedzenia naukowo-szkoleniowego pt. Komunikacja, która działa. Prosty język w kontakcie z pacjentem. Partnerem webinaru jest firma Bayer.
Podczas webinaru omówione zostaną zasady stosowania prostego języka w komunikacji medycznej. Uczestnicy poznają kluczowe techniki upraszczania przekazu, aby zwiększyć zrozumiałość informacji kierowanej do pacjentów. Szczególna uwaga zostanie poświęcona praktycznym przykładom i technikom dostosowania języka do potrzeb różnych grup pacjentów.
Prelegentka:
mgr farm. Olga Sierpniowska - farmaceutka, pasjonatka tematów związanych ze zdrowiem i komunikacją medyczną, specjalistka farmacji aptecznej, w trakcie specjalizacji z farmacji klinicznej. Certyfikowana trenerka dialogu motywującego PIDM, Ekspertka Językowa prostej polszczyzny. Dziennikarka, autorka artykułów i publikacji popularyzujących wiedzę z zakresu farmacji oraz materiałów edukacyjnych kierowanych do pacjentów. Członkini Podkomisji Naczelnej Izby Aptekarskiej ds. opracowania i rozwoju standardów opieki farmaceutycznej i usług farmaceutycznych.
Wybrane tematy, które będą poruszone na szkoleniu:
- Jakie są kluczowe zasady prostego języka w komunikacji z pacjentem.
- Jak unikać błędów językowych i fachowego żargonu, który może wprowadzać pacjentów w błąd.
- Jak poprawnie formułować zalecenia i wyjaśniać informacje medyczne w sposób przystępny i zrozumiały.
Za udział w wydarzeniu można otrzymać 2 punkty edukacyjne tzw. "miękkie". Warunkiem otrzymania certyfikatu jest obecność na całości szkolenia. Certyfikat jest do pobrania na stronie www.webinarnia.nia.org.pl w opcji - Moje konto - Moje szkolenia, a następnie po rozwinięciu Opcji przy danym szkoleniu i wybraniu Certyfikat.
Ważne informacje
- Warunkiem otrzymania certyfikatu jest udział w całości szkolenia.
- Certyfikat będzie do pobrania na platformie na koncie użytkownika.
Dla kogo będzie interesujący?
- farmaceutów i techników farmaceutycznych oraz innych specjalistów ochrony zdrowia, którzy chcą poprawić jakość swojej komunikacji z pacjentami. Szczególnie wartościowy będzie dla osób zajmujących się edukacją zdrowotną, prowadzeniem konsultacji farmaceutycznych i dbających o lepszą adherencję pacjentów do terapii.